
TOIMINTA HUBISSA

HUB - ELINIKÄISEN OPPIMISEN SIVISTYSKESKITTYMÄ
MAKER
Hubin Maker Space-toiminnassa kokeillaan ja opitaan digitaalista värkkäämistä ja kädentaitoja yhdessä vertaisten ja ohjaajien kanssa. Käyttäjillä on mahdollisuus hyödyntää laajasti oppimisen teknologiaa: oppia 3D-suunnittelua ja -tulostamista, ompelemista, keramiikkaa, robotiikkaa, ohjelmointia, elektroniikkaa ja digitaalista julkaisemista sekä animaatioiden tuottamista . Makertuotokset ja keksinnöt esitellään hubissa sekä sen julkaisukanavissa.
E-URHEILU
E-urheilutoiminnan tavoitteena on kehittää monipuolisesti nuorten harjoittelu- ja elämäntaitoja sekä yhdistää e-urheilussa tarvittavia lajitaitoja, lajin fyysistä ja psyykkistä harjoittelua, terveyttä edistävää elämäntapaa ja koulunkäyntiä joustavasti toisiaan tukevaksi kokonaisuudeksi
VIRTUALITODELLISUUS
Hubi koostaa myös VR- (Virtuaalitodellisuus) silmikoita kuntalaisten käyttöön. VR-laseilla voidaan pelata pelejä, tuottaa moniuloitteisia taideteoksia sekä tutustua mielenkiintoisiin vierailukohteisiin eri puolilla maailmaa.
CHRISTIAN ALOPAEUS
+358 400 412 158