
SEPPO
Pelillistä koulutuksesi = hyödynnä uusi kampanja!
Suuhygienististä kulttuurituottajaan – sytytä korkeakouluopiskelijat pelillisyydellä
Haluaisitko hyödyntää pelillisyyttä osana opetustyötäsi? Seppo on auttanut erilaisia organisaatioita ja oppilaitoksia pelillistämään oppimiskokemuksia jo yli kymmenen vuoden ajan. Nyt haluamme tarjota ammattikorkeakoulujen opetushenkilöstölle konkreettisen ja tuetun tavan ottaa pelillisyys osaksi omaa opetusta.
Kun hetki on teille osuva, niin näytämme vaikka verkkotapaamisessa, miten pelilliset elementit tekevät oppimisesta osallistavaa, innostavaa ja mieleenpainuvaa. Tässä esittelemme uuden, ammattikorkeakouluille suunnatun työpajapaketin:
Seppo-kampanjan työpajoissa:
-
Opit pelillistämään olemassa olevat opetusmateriaalit
-
Opit rakentamaan osallistavia ja motivoivia oppimiskokemuksia
-
Opit hyödyntämään Seppon tekoälyä ja 3D-ympäristöjä opetuksen tukena
-
Saat konkreettisia esimerkkejä ja ideoita arjen työhön
Työpajapaketin sisältö:
-
Seppo-lisenssit 20 opettajalle lukuvuodelle 2025–2026
-
Seppon lisäominaisuudet (3D-maailmat ja tekoälypelimoottori)
-
4 alakohtaista työpajaa lukuvuoden aikana
Työpajat on suunnattu erityisesti seuraaville aloille:
-
Sosiaali- ja terveysala
-
Liiketalous
-
Kulttuuri ja taide
Seppo-lisenssien + 4x työpajapaketin yhteishinta: 4800 € + alv
Ota yhteyttä:
Risto Korhonen, Ilona IT
040 505 7655
risto [at] ilonait.fi
Vastuullisuus osaksi arkipäivän tekoja
Pelillistetty Sustainability in Action! -koulutuspaketti
Miten hyvin teidän hallinto- ja opetushenkilöstönne tietää, mitä vastuullisuus on korkeakoulun arjessa? Etsitkö konkreettista työkalua, jonka avulla henkilöstöä autetaan ymmärtämään mitä kestävä kehitys (hiilineutraalius, kiertotalous, kaksoisolennaisuus, vastuullinen ravinto, energiatehokkuus, biodiversiteetti…) tarkoittaa käytännön tekemisen tasolla.
Kaipaavatko opettajat tukea, miten kestävä kehitys integroidaan opetukseen?
Seppo tarjoaa korkeakoulullesi valmiin pelillistetyn Sustainability in Action! -koulutuspaketin, joka käsittelee vastuullisuusteemoja konkreettisesti ja ymmärrettävästi. Voitte itse vaikuttaa pelin sisältöön.
Valmis pelikokonaisuus on
-
visuaalinen ja interaktiivinen
-
osallistava ja innostava
-
suunnattu koko henkilöstölle
-
helposti jaettavissa eri alustojen (esim. Moodle) kautta
Peli voidaan toteuttaa joko suomeksi tai englanniksi.
Koulutuspaketin hinta:
-
Max. 1000 henkilöä 3750€
-
1001-2500 henkilöä 4500€
-
2501-4000 henkilöä 6800€
-
4001-6000 henkilöä 8200€
Ota yhteyttä, niin kerromme lisää!
SEPPO KOULUILLE JA KULTTUURITOIMIJOILLE
Opettajat luovat Seppolla aktivoivia pelillisiä oppitunteja ja kursseja. Seppo sopii kaikille luokka-asteille, myös yliopistoihin ja ammatillisiin oppilaitoksiin. Myös monet kirjastot, museot, yhdistykset ja eläintarhat ovat asiakkaitamme.
SEPPO YRITYSKÄYTTÖÖN
Yritysasiakkaamme pelillistävät Seppolla mm. rekrytointia, perehdytystä ja erilaisia yrityskoulutuksia sekä tiimipäiviä. Muokattavat peli-templatet tekevät koulutuspelien tekemisestä helppoa ja nopeaa.
**** MUKANA MYÖS SOFTATUKKU-PUITESOPIMUKSESSA
Seppo-ratkaisut saatavilla korkeakouluille myös Softatukku-puitesopimuksen myötä - sujuvasti ja helposti, sekä tietoturvallisesti.
Voit integroida Seppon eri SSO-ratkaisuihin, kuten Microsoft ja Google
Tietoturvallisesti GDPR-asiat täyttyvät, datat säilyy EU-servereillä
Seppon käyttöönottoon saat apuja ja tukea & koulutusta tarpeen mukaan.
Millainen Seppo teille?
LUO PELI, JOKA VIE OPPIMAAN LUOKKAHUONEEN ULKOPUOLELLE
VALITSE OPPIMISYMPÄRISTÖ
Luo peli mihin tahansa ympäristöön. Valitse pelilaudaksi jpeg, png, gif, 360° kuva tai GPS kartta. Luot pelin omalla koneellasi, ja pelaajat pelaavat mobiililaitteilla tai omilla koneillaan, yhdessä tai yksin.
LUO TEHTÄVÄT
Luo peliin tehtävät hyödyntäen omia materiaalejasi. Voit tehdä video, audio ja tekstitehtäviä suoraan Seppo-alustalla ja lisätä tehtäviisi linkkejä ja kuvia. Pelaajat ratkovat tehtäviä mobiililaitteita käyttäen, hyödyntäen multimediamahdollisuuksia. Seppo toimii kaikilla kouluasteilla, kulttuurikäytössä ja yrityskoulutuskäytössä.
JOHDA PELIÄ
Pelin aikana voit ohjata pelin kulkua, arvioida pelaajilta tulevia vastauksia ja antaa palautetta. Saadut pisteet ja palaute sekä yhdessä tekeminen innostavat eteenpäin.
